Επικοινωνία

Δ/νση: Σωκράτους 24, 151 27 Μελίσσια -- Τηλέφωνο: 2108048669 -- e-mail: mail@4dim-meliss.att.sch.gr

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2021

Σε αγαπώ μπαμπά… όπου κι αν είσαι!



Με αφορμή τη Γιορτή του Πατέρα

Σου γράφω για να αποτυπώσω στο χαρτί πώς φαντάζεις στα μάτια μου…

Σου γράφω για να αποτυπώσω τα συναισθήματά μου για σένα…

Σου γράφω για να σου πω πώς είσαι «ο ήρωας μου» στο δικό μου παραμύθι της ζωής…

Σου γράφω για να σου θυμίσω πόσο όμορφα με έκανες να νιώσω την τελευταία φορά που έπαιξες μαζί μου…

Σου γράφω για να σου ζητήσω να μου αφιερώνεις περισσότερο χρόνο για παιχνίδι γιατί αυτό έχω ανάγκη για να μεγαλώσω…

Σου γράφω για να σου πω τα λόγια που εσύ με δίδαξες: «Πώς στη ζωή δεν τα παρατάμε ό,τι κι αν γίνει»…

Ακόμη κι αν δε μπορώ να σου γράψω…

Σε κουβαλώ μέσα μου, μπαμπά, στην καρδιά και στο μυαλό μου, συνοδοιπόρο στα βήματά μου…

                                    Σ΄ αγαπώ μπαμπά μου!

                                          Ο θησαυρός σου

 

 

Πατώντας στον σύνδεσμο θα βρείτε το βιβλίο που έφτιαξαν οι Θησαυροί του Α1 για τον μπαμπά τους.

Η δασκάλα της Α1 τάξης

Δημητρίου Λίζα